gadzik - 2009-01-03 15:38:36

Zgniłe zwłoki - Skóra ofiary zaczyna poddawać się rozkładowi.
Obrażeń Cienie 58 - 78
Koszt 144 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Następstwo: żaden

Rigor mortis - Twój przeciwnik roi się sztywny jak głaz.
Obrażeń Cienie 72 - 85
Koszt 156 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 4
Następstwo: 3 rund mniejszej ruchliwości

Mroczne oko - Diaboliczny uśmiech sieje strach w sercach Twoich wrogów.
Obrażeń Cienie 83 - 101
Koszt 169 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 4
Następstwo: 2 rund mniejszej skuteczności

Ukąszenie demona - Przywołuje demona prosto z piekieł i posyła prosto na ofiarę. Bestia będzie polować na maga póki go nie złapie i nie zacznie uśmiercać.
Obrażeń Cienie 90 - 110
Koszt 169 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 5
Następstwo: 2 rund mniejszej skuteczności

Cyrograf - Umowa z władcą piekieł pozwala Ci zadawać dodatkowe obrażenia Cieni. Ale ostrożnie - pakt z diabłem będzie kosztował Cię część własnego życia!
Obrażeń Cienie 101 - 135
Koszt 203 Mana, 30 Życie
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 5
Następstwo: żaden


Błogosławieństwo śmierci - Na wielkich czarnych skrzydłach posłaniec śmierci nadlatuje by zabrać Twoich wrogów. To zaklęcie powoduje masowe obrażenia od Cieni.
Obrażeń Cienie 117 - 141
Koszt 236 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 6
Następstwo: żaden

Czar przywołania: Wezwanie Wampira - Stwórz własnego wampira jako towarzysza broni.
Czary:
Koszt 170 Mana
Wampiryzm:
Obrażenia: 72-81 (atakuje jedną osobę)
Anemia:
Obrażenia: 24-30 (atakuje jedną osobę)
Teleportacja: atakuje do 3 osób zadając 1 obrażeń, ale blokuje rzucenie zaklęcia.

Voolver - 2009-01-19 23:54:52

Czytalem ostatnio polskie forum gry i zauwazylem cos conajmniej niepokojacego. Coraz wiecej cieni rezygnuje z superiora. Radzi zostac na majorisie i rozwijac magie leczniczą...Zobaczcie w komnacie slawy liste uzdrowicieli. Inne zywioly tez rozwijaja czary uzdrowicieli.

gadzik - 2009-01-22 19:29:21

to ze względu na wysoki koszt many, po uzyskaniu tytułu majorisa z uzdrowienia pokemon odnawia Tobie mane podczas walki i dlatego tak wszyscy robią. Ja osobiście po superiorze też wybieram uzdrowienie. Jak na razie nie narzekam na nowe czary jak widać są dobre w walkach kręgów a w walkach 1vs1 nie jest źle ale z superiorami mam duży problem mam nadzieję że to się zmieni po nowym tytule :)

Fire Wizard - 2009-01-22 21:13:46

czekamy gadzik aż przyzwiesz nam Wampira... długo jeszcze?? :D

Rafalz2f - 2009-01-22 21:18:12

Kolejnym + jest to że na minorosie medyk dostaje 25 inta czyli nie trzeba pakowac inta zeby zrobic czary superiora a na majorosie 25 siły woli czyli za free 125 many ^^

gadzik - 2009-01-22 23:48:09

dlatego idę w uzdrowienie potem :) a superior na 63lvl :D i wampir też :D

Voolver - 2009-01-23 09:16:41

zastanawiam sie czy nie isc po majorisie na uzdrowienie :/

Fire Wizard - 2009-01-23 09:46:29

hmmm jeśli masz taką samą sytuajce jak ja miałem (czyli brak inta bądź many) to jest to dobry pomysł :D

Uzdrowienie to bardzo dobry czar... nie dziala na niego wieża ani świecące oczy... :D

gadzik - 2009-01-23 17:59:59

Zastanawiam się dlaczego czary podrożały o 1 many ?? właśnie poprawiłem bo cyrograf miał 202 a po ulepszeniu go u siebie na 3/3 ma 203 tak samo zaraza miała 199 a ma 200 i reszta czarów też nie wiem czy to tylko u cieni czy u wszystkich

Voolver - 2009-01-23 20:20:56

U wszystkich tak jest. Szanowny RMS nawet nie raczyl powiadomic graczy o zmianach ;/.

www.bsntuo.pun.pl www.flyff.pun.pl www.gryfps.pun.pl www.54dh.pun.pl www.speech.pun.pl