Zlodowacenie - Niczym przypływ tsunami, chłodna woda zmywa twoich bezsilnych wrogów. Obrażeń Woda 56 - 81 Koszt 141 Mana Poziom/ maks. 3 / 3 Maks. ofiar: 3 Następstwo: 1 runda mniejszej skuteczności 1 runda mniejszej ruchliwości
Drgania molekularne - Powietrze i wszystko inne wokół ofiar zdaje się być zatrzymane w czasie. Kto nie może oddychać nie może także walczyć. Czar unieruchamia twoich przeciwników na 1 rundę. Obrażeń Woda 69 - 83 Koszt 153 Mana Poziom/ maks. 3 / 3 Maks. ofiar: 4 Następstwo: 3 rund mniejszej ruchliwości
Chironex - Przebrzydła meduza wyskakuje z pobliskich wód. Jej parzące macki uśmiercą każdego człowieka lub bestię. Dla pewności, że mag nie stanie się jej kolejną ofiarą będzie on przez chwilę zajęty. Obrażeń Woda 81 - 103 Koszt 169 Mana Poziom/ maks. 3 / 3 Maks. ofiar: 4 Następstwo: 3 rund mniejszej skuteczności
Epoka lodowcowa - Twój przeciwnik staje się widzem. Jako lodowy pomnik. Obrażeń Woda 61 - 73 Koszt 130 Mana Poziom/ maks. 2 / 3 Maks. ofiar: 5 Następstwo: 2 rund mniejszej ruchliwości
Podwodne trzęsienie ziemi - Trzęsienie powodujące wielkie fale zalewające Twych wrogów i utrudniające celność. Obrażeń Woda 103 - 132 Koszt 202 Mana Poziom/ maks. 3 / 3 Maks. ofiar: 5 Następstwo: 2 rund mniejszej skuteczności
Apokaliptyczna powódź - Niczym podwodne trzęsienie ziemi, tylko bardziej destruktywne. Obrażeń Woda 114 - 148 Koszt 236 Mana Poziom/ maks. 3 / 3 Maks. ofiar: 6 Następstwo: 3 rund mniejszej skuteczności
Czar przywołania: Wywołanie ducha wody - Przyzywa stwora. Koszt 170 Mana
|