gadzik - 2009-01-07 11:38:34

Zlodowacenie - Niczym przypływ tsunami, chłodna woda zmywa twoich bezsilnych wrogów.
Obrażeń Woda 56 - 81
Koszt 141 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Następstwo: 1 runda mniejszej skuteczności
1 runda mniejszej ruchliwości

Drgania molekularne - Powietrze i wszystko inne wokół ofiar zdaje się być zatrzymane w czasie. Kto nie może oddychać nie może także walczyć. Czar unieruchamia twoich przeciwników na 1 rundę.
Obrażeń Woda 69 - 83
Koszt 153 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 4
Następstwo: 3 rund mniejszej ruchliwości

Chironex - Przebrzydła meduza wyskakuje z pobliskich wód. Jej parzące macki uśmiercą każdego człowieka lub bestię. Dla pewności, że mag nie stanie się jej kolejną ofiarą będzie on przez chwilę zajęty.
Obrażeń Woda 81 - 103
Koszt 169 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 4
Następstwo: 3 rund mniejszej skuteczności

Epoka lodowcowa - Twój przeciwnik staje się widzem. Jako lodowy pomnik.
Obrażeń Woda 61 - 73
Koszt 130 Mana
Poziom/ maks. 2 / 3
Maks. ofiar: 5
Następstwo: 2 rund mniejszej ruchliwości

Podwodne trzęsienie ziemi - Trzęsienie powodujące wielkie fale zalewające Twych wrogów i utrudniające celność.
Obrażeń Woda 103 - 132
Koszt 202 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 5
Następstwo: 2 rund mniejszej skuteczności

Apokaliptyczna powódź - Niczym podwodne trzęsienie ziemi, tylko bardziej destruktywne.
Obrażeń Woda 114 - 148
Koszt 236 Mana
Poziom/ maks. 3 / 3
Maks. ofiar: 6
Następstwo: 3 rund mniejszej skuteczności

Czar przywołania: Wywołanie ducha wody - Przyzywa stwora.
Koszt 170 Mana

www.bsntuo.pun.pl www.gryfps.pun.pl www.flyff.pun.pl www.bastylion-rom.pun.pl www.speech.pun.pl